Małgorzata Stenka
3 kwietnia 2018
Jolanta Samson
23 marca 2017

Beata Majewska

Beata Majewska

Beata Majewska

Jestem czynnym nauczycielem dyplomowanym z wieloletnim stażem zawodowym, certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej (Certyfikat PSTIS nr 3047). Jestem również dyplomowanym logopedą oraz terapeutą wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i rewalidacji dziecka z autyzmem. Na co dzień pracuję z dziećmi autystycznymi. W pracy z dzieckiem kieruję się swoją wiedzą, podpartą wieloletnią praktyką i doświadczeniem, a także intuicją, umiejętnością obserwowania i rozumienia świata dziecięcego. Stosuję elementy różnorodnych metod, podchodząc indywidualnie do każdego dziecka. Cały czas pogłębiam swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach, studiując fachową literaturę. Praca z dziećmi jest dla mnie pasją. Dodatkowo jestem instruktorem masażu Shantala. Prywatnie jestem mamą dwóch dorosłych córek i babcią dwójki wspaniałych wnucząt. Doskonalenie zawodowe: Studia:
  • Magisterskie: Pedagogika ze specjalnościami-wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe- Uniwersytet Zielonogórski (dawna WSP)
  • Podyplomowe: Menadżerskie dla kadry kierowniczej oświaty- Politechnika Gdańska
  • Podyplomowe: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i rewalidacja dziecka z autyzmem - PWSNS Gdynia
  • Podyplomowe: Logopedia- GWSH Gdańsk
  • Podyplomowe: Neurologopedia- UG
Kursy kwalifikacyjne:
  • Pedagogika lecznicza
  • Oligofrenopedagogika
  • Bibliotekoznawstwo
  • I i II stopień –Terapeuta integracji sensorycznej- certyfikat PSTIS nr 3047
  • Instruktor masażu Shantala i Shantala Body Touch-członek Polskiej Szkoły Masażu Shantala
  • Certyfikowany diagnosta narzędzi KORP –standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1 m.ca do 9 r. życia-ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka
  • terapia ręki
  • obronność sensoryczna i protokół Wilbarger
  • terapia miofunkcjonalna
Inne kursy i szkolenia:
  • Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego. Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy pochodzenia korowego ( o typie afazji), Alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
  • Diagnoza i terapia ślinienia się.
  • Terapia sygmatyzmu międzyzębowego. Strategie wg Robyn Merkel Walsh oraz inne wybrane metody terapii.
  • Moje sylabki- nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną ( met. Krakowska).
  • Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci w aspekcie logopedycznym.
  • 3 stopniowe szkolenie –Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem.
  • Makaton-poziom I.
  • Dysleksja-specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu.
  • Diagnoza pięciolatka i sześciolatka w szkole.
  • Diagnoza dojrzałości szkolnej, stymulacja indywidualnego rozwoju dziecka ( arkusze diagnostyczne SGS, GE-5).
  • Zabawa bawi, uczy, wychowuje.
  • Aktywność muzyczno-ruchowa w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej- cz. I – taniec i improwizacja.
  • Żeby czytanie nie było trudne. Rola czytania globalnego w edukacji sześciolatka.
  • Nauka przez zabawę. Cykl edukacyjny Nasza klasa.
  • Rozwijanie twórczego myślenia u dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Wpływ kultury muzycznej na rozwój dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Inteligencja emocjonalna kluczem do wszechstronnego rozwoju ucznia.
  • Planowanie pracy wychowawczej i dydaktycznej w przedszkolu.
  • Od 2011r szkolny koordynator programu „ Czytamy razem” w ZSS nr 17 w Gdyni.
  • Ewaluacja i autoewaluacja jako metoda podnoszenia jakości pracy szkoły.

Używając naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej informacji

Strona Help-ik używa plików cookies w celach związanych z lepszym działaniem strony. Każdy ma możliwość używania plików cookies lub wyłączenia ich w przeglądarce internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij